Mákos-kókuszos-almás süti

Gyorsan elkészíthető ez mákos-kókuszos kevert süti:

Hozzávalók:
30 dkg cukor
30 dkg liszt
10 dkg kókuszreszelék,
10dkg darált mák vagy dió/mogyoró
3 tojás
13 dkg dkg margarin
1 csomag sütőpor
1 teáskanál szódabikarbóna
3 dl tej
3 db reszelt alma

A cukrot a tojással habosra kevertem, majd hozzáadtam a kókuszreszeléket, a margarint és a teáskanálnyi szódabikarbónát. (A margarint, ha nem elég puha almareszelőn átreszelem, hogy könnyebben tudja a keverőgép összedolgozni a többi anyaggal.)
Amikor mindezt jól összekevertem, hozzáadtam a tejet és a már sütőporral elkevert lisztet - ezt célszerű felváltva adagolni, hogy ne fröcsögjön az egyszerre hozzáadott tej,vagy ne szálljon szerteszét az egyszerre hozzáadott liszt.

Amikor mindez kész, az egyik felét egy külön tálba öntöttem, amit összekevertem a mákkal.
A kétféle masszát felváltva öntöttem a korábban már kivajazott és lisztezett tepsibe, és mindkettőből hagytam egy-egy keveset, majd a lereszelt almát egyenletesen elosztva rászórtam, végül a megmaradt masszákat is rákanalaztam.

Előmelegített sütőben 25-30percig sütjük.




0 Response to "Mákos-kókuszos-almás süti"

Megjegyzés küldése

powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme